29 Kasım 2014 Cumartesi

Bonibonlu Limonlu Cupcake ♥

Sanırım tarifini vermeyi en çok sevdiğim şey cupcakeler. Yapmayı da aynı zamanda :) Bu kez aslında en sevdiğim olan ama ilk kez kardeşimin doğum günü için yapma fırsatı bulduğum limonlu cupcake tarifi paylaşacağım. Yaptıktan sonra "Ben en çok limonlu cupcake severken niye daha önce hiç yapmamışım!!" diye düşünmedim değil ama galiba Very Cupcake'in limonlu cupcakelerinin beni çok iyi idare etmesinden bu zamana kadar kendi cupcakeimi yapma gereksinimi duymadım :)

Süslemesi ise tamamen size kalmış. Açıkçası ilk kez sade krem şanti yerine kendimce bir frosting yapmaya çalıştım ama çok içime sinmediği için onun tarifini paylaşmayacağım. Denemelerim devam edecek, en kıvamlı ve en lezzetli frosting tarifini bulduktan sonra onu da zevkle yazarım. Frostingin üstüne ise doğum günü kızının istediği üzerine bonibonlar ve sprinkleslar serpiştirdik. Biz internette bulduğum bu limonlu cupcake tarifini çook beğendik, hatta az önce bile bir tanesini daha mideme indirdim :) Umarım siz de bu kolay cupcake tarifini dener ve çok beğenirsiniz.

Malzemeler:

  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 2,5 su bardağı un
  • 1 limon(kabuğu rendelenecek)
  • 2 yemek kaşığı limon suyu
  • 1 paket kabartma tozu
Yapılışı:

Yumurta ve şekeri köpürene kadar karıştırdıktan sonra un ve kabartma tozu hariç diğer tüm malzemeleri de ekleyerek iyice karıştırıyoruz. Son olarak da un ve kabartma tozunu ekliyoruz ve tamamen homojen bir karışım elde edene kadar tekrar karıştırıyoruz. Önceden 175 derecede ısıtılmış fırında 25 dakika pişiriyoruz ve cupcakeleriniz süslemek için hazır!!

Afiyet olsun :)

3 yorum:

  1. Merhaba:) O kadar denk geldiki bu hafta eşimin doğum günü için cupcake tarifi arıyordum, tabi kolay olanından:) paylaşım için çok teşekkürler.Umarım başarabilirim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Geç dönüş yaptım kusura bakmayın. İşinize yaramasına çok sevindim, umarım beğenmişsinizdir de :) Eşiniz için de nice mutlu yıllaar!!

      Sevgilerr

      Sil
  2. Annem tarifi aldı bile hemmen yapacağını söyledi, teşekkürler

    YanıtlaSil