11 Mart 2015 Çarşamba

Gülsen DOĞAN ile 8 Mart Buluşması ♥


8 Mart Dünya Kadınlar Günü için artık geleneksel bir hal alan Gülsen DOĞAN buluşmasına bu sene ben de davetliydim. Zaten çok uzun süredir takip ettiğim, ara ara konuştuğum Gülsen DOĞAN ve etkinliğe katılan diğer çok değerli bloggerlarla tanışmak, vakit geçirmek o kadar güzeldi ki... Ankara'da gerçekleşen etkinlik, 8 Mart'ı son zamanlarda geçirdiğim en değerli günlerden biri yaptı. 

Buluşmamıza birbirinden başarılı bloggerların yanı sıra birçok marka da katıldı. Kimi markalar bizleri çok mutlu eden hediyeleriyle bizimle beraber olurlarken kimi markalar da hediyelerinin yanında bizlere çok güzel bilgiler veren uzmanlarıyla bu güzel günümüze katıldılar. Gülsen DOĞAN bu buluşma için o kadar güzel bir iş ortaya çıkarmış ki, her şey çok ama çok güzeldi. Uzun ve yorucu bir emeğin sonucu olduğundan emin olduğum bu gün için hem Gülsen DOĞAN'a hem de bizi yalnız bırakmayan değerli markalara burdan da teşekkür etmek istiyorum :)


8 Mart akşamından itibaren etkinlik günü tanıştığım bloggerlarla iletişim ağımızı güçlendirirken bir yandan da özenle hazırlanmış ve her biri çok ince düşüncelerin eseri olan etkinlik hediyelerimi kullanmaya başladım bile. Tabi kullanmaya başlamadan önce onca ürünü yerleştirmekle uğraştık sevgilimle uzun süre :) Yerleştirme ve yerleştirirken sevgilime her ürün için (sanki çok anlayacakmış gibi)birifing verme kısmı zaten çook keyifliydi ama şimdi onları bir bir kullanmaya başlamak ve her ürünün performansını gözlemlemek daha da keyifli bence :)
 
Etkinlik için gittiğim Ankara'dan Sakarya'ya dönmem, valizlerimi yerleştirmem ve yeni iş haftasına başlamam derken ürünleri deneyimlemem ve postlarını girmem konusunda zaman sıkıntısı yaşayacağımı tahmin ediyordum ama elimden geldiğince kısa vakitte buluşmamıza ait her hediyeden tek tek bahsedeceğim. Bu sırada kullanmaya başladığım her ürün için daha emin yorumlar edineceğimi de düşünüyorum :)
 

Etkinlikle ilgili detay ve hediyelerimizi sizleri sıkmadan ve göz ucuyla bakıp geçmenize neden olmadan instagram hesabımdan ve buradan paylaşacağım. Takipte kalın :)

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. hahah evet her şey iyi de o yerleştirme kısmı çok fena oluyor..tabi bir de resim çekmeden kullanamamak.. tanıştığıma çok sevindim umarım başka etkinliklerde de karşılaşırız sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok güzel bir etkinlikti ayrıca seni tanıdığıma çok sevindim inşallah yine bir araya gelip sohbet etme şansımız olur.

    YanıtlaSil