10 Ağustos 2014 Pazar

♥ Kayınvalide Ziyaretleri ♥

               
Sevgilim askere gitmeden 2 gün önce bize kahvaltıya aldık kendisini. Zaten bizim sülalede bir gelenektir bu. Akraba ya da yakın tanıdık askere gidecek kişi akşam yemeğine çağırılır. Bizim o günkü programımızdan ötürü akşam yemeği geleneği kahvaltıya kaydırıldı. Çok da iyi oldu zira kahvaltı sofraları hazırlamak en sevdiğim!! Bir de sevgilim için hazırlıyorsam...

Bu kahvaltı, asker kahvaltısının yanı sıra başka bir önem daha arz ediyordu. Erkek arkadaşım ve annem ilk kez yüz yüze bir arada olacaklardı. Bu ilk buluşmanın verdiği heyecanın yanı sıra bir de buluşma bizim evde gerçekleşince siz düşünün nasıl iki ayağımın bir pabuca girdiğini :) 
O kadar heyecanlı ve telaşlıydım ama yine de her şey istediğim gibi oldu. Çok keyifli şeylermiş bu işler :)     
 
Odamda bir asker:)
Instagram hesabımdan "Bir Aile Saadeti" :)

Kahvaltı da sohbet de çok güzel geçti. Zaten annem ve erkek arkadaşım daha önce defalarca telefonda konuştular ama biz her iki taraf için de bu yüz yüze tanışma faslını biraz ağırdan almıştık. Askerlik öncesi çok isabetli bir buluşma oldu, beklediğimize değdi :)
Kahvaltıdan sonra beraber çıktık, bu sırada yaramaz asker beni "süslenirken" yakalamış :)
Daha sonra sevgilim askere gitti, İskenderun'da acemi eğitimini tamamladı ve ustası Gölcük'e çıktı. Usta birliğine teslim olması için 2 günü vardı ve biz de 26 gündür görüşmüyorduk. Durum böyle olunca o 2 gün iznin 1 tam gününü oluşturan cumartesi günü görüşmeye karar verdik. Tabi bu kısıtlı zamanda yolla vakit kaybı olmasın diye ben gittim sevgilimin yanına, Adapazarı'na. Planımızdan haberdar olan sevgilimin annesi de öğlen olmadan orda olacağımdan bizim için çok güzel bir kahvaltı hazırlamış :) Bu arada biz de o gün yüz yüze tanışmış olduk, telefon ve whatsapp geçmişimiz çok önceye dayansa da :)
Instagram hesabımdan "Müstakbel Kayınvalide Kahvaltım" 
 Bahriyeli sevgilisi olduğumuz belli olsun :)
İskenderun'dan hatıra hediyeler getirmiş :)
Adapazarı'na gitmişken Sapanca'ya ve Serdivan Tepe'ye uğramamak da olmazdı ama Sapanca için vakit yoktu tabi ki. Biz de Serdivan Tepe'yle yetindik. 
Kolyem, Adapazarı'na gitmeden birkaç gün önce bir arkadaşım için girdiğimiz 7.cadde Koton'dan. Resmen beni bekliyormuşcasına bir anda gözüme çarptı tek başına durduğu yerden. İlk kez de sevgilimin yanına giderken taktım, şu sıralar en favori kolyem kendisi :)

Bu aşağıdaki video da kavuşma günümüzü özetleyen kısa bir video. Keşke daha uzun olabilseydi :( Şafak 114...

7 yorum:

  1. Ooooo neler olmuş neler çokta güzel geçmiş belli, askerlik biterde Allah tamamına erdirir inşallah sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Masa harika kahvaltıyı çok severim zaten daha da keyifli hale getirmişsin :) Umarım zaman da su gibi akıp geçer kavuşursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) İnşaaallaaah :)

      Sil
  3. Allah kavuştursun : )

    Bu arada bloğumdaki çekilişime beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, amin :) Bakıyorum hemen :)

      Sil
  4. Kayınvalideye bak, enfes sofra hazırlamış gelini için, burdan teşekkür ediyorum kendisine :))

    YanıtlaSil