3 Ağustos 2014 Pazar

Evlerde Tepsi Dekoru



Evinizde küçük köşelerde, şık bir görünüm istiyorsanız eğer bu köşelere küçük birer biblo yerleştirmek yerine küçük, büyük, aynalı, gümüş veya aklınızdaki tarza göre bir tepsi yerleştirerek oldukça farklı bir dekor elde etmiş olabilirsiniz. Kullandığınız mekana göre bu tepsinin içine dizeceğiniz mumlar, parfümler, makyaj malzemeleri ya da havlularla hem daha derli toplu bir düzen sağlamış hem de tepsi içindeki aksesuarları daha farklı bir şekilde sunmuş olursunuz. 
Çok beğendiğim tepsi dekoru yeni odamda kendine uygun bir köşe bulamasa da henüz, eski odamın en sevdiğim köşelerinden birini oluşturuyordu. Benim hazırladığım tepsi konseptim şu şekildeydi:


Beğendiğim, ilham aldığım ve sizin de beğeneceğinizi umduğum diğer tepsi konseptlerinden birkaçı ise şöyle:













Tepsi dekoru, evinize değişik bir dokunuş yapmak için çok şık ve de kolay bir fikir. Eğer siz de bir dekor fikri arayışındaysanız ve bu konuda bir faydam olduysa ne mutlu bana :) Tabi sonuçları da paylaşırsanız ayrıca çok sevinirim :)

3 yorum:

  1. ay hepsi cok güzel, ne güzel secmisin :) Benimde parfümlerim tepsinin icinde, dedigin gibi daha derli toplu duruyor o sekilde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Senin parfüm tepsini de çok merak ettim ayrıca, eminim çok hoş duruyordur :)

      Sil
  2. blogunu gezerken rastladım bu fikre ve bayıldım, salonum için düsüneceğim birşeyler, çok çok teşekkür:)))

    YanıtlaSil