13 Ağustos 2014 Çarşamba

Bir Tutam Fikir: Örgü Bikini

Örgü örmekten hiiç bıkmam umarım, her yerde örgü görmek istemekten de :) İşte son örgü fikrim: Bikini üstü! Aklımız fikrimiz tatilde, denizde, serinlemekteyken ve ben bir yandan örmeden duramazken başka da fikir üretemezdim tabi :)  Tığ işi dolgulama, birkaç düğme ve en sevdiğim renk ip... Belki doyasıya yüzmek için değil ama denizden çıktıktan sonra henüz kurumamış bikinimin yerine güneşlenirken beni kurtarır. Üstelik el emeğim, daha ne olsun :)

Bikini örmek gerçekten çok kolay oldu. Bir uçtan başlayıp diğer uca kadar orta kısmında bedenime göre eni genişleterek örgümü tamamladım. Ardından tam ortadan teğelleme usulüyle kalın dikiş aldım ve diktiğim ipin her iki ucundan çektirerek örgüyü büzdüm. Ben büzgünün üzerine çok yakıştırdığım bu düğmeleri yerleştirdim, belki boncuk ya da kurdele de kullanılabilir. Orta kısmı hallettikten sonra örgünün uçlarına sırt genişliğime göre zincir çekerek ipleri ekledim ve ortada kullandığım düğmelerden bu iplerin uçlarına da koydum. Bu işlemi zincirin ucunda bıraktığım birazcık ipi düğme iliğinden geçirip kalan ipi iliğin etrafına sardıktan sonra elimle dikerek yaptım.(Silikon tabancası da kullanılabilir) Vee bikini üstüm hazır!!! Deniz sonrası mini bir kot şortla kullanmak için sabırsızlanıyorum!!! :)

17 yorum:

  1. Çok güzel birşey olmuş elinize sağlık, Bu renkleri ben de çok severim. Öndeki düğmeler ve renkleri çok iyi fikir;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Erica ne güzel düşünmüşsün düğmelerde çok yakışmış eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ama çok şirin ve yaratıcı olmuş,helal valla
    ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim gerçekten çok hoş olmuş :) peki kullandınız mı merak ettim ? mesela böyle bir bikini üstü kullanılacak olsa içine astar da lazım mı? bu arada takibe aldım sizi :) banada beklerim buyrun gelin www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Evet, 1 defa havuzda kullandım ama hiç düşündüğünüz gibi astara gerek olmadı. Ben de ördüğüm sıra hem örgü hem de beyaz olduğu için biraz tereddüt etmiştim ama kalın dolgu örgülü olduğu için ıslak olsa bile bi sıkıntı olmadı. Bu aralar birkaç farklı model ve rengini daha örmeyi düşünüyorum hatta :)
      Bu arada çok tatlı bir blogunuz varmış, takipteyim ben de. Çok memnun oldum :)

      Sil
  5. becerikli hatunun hali baska, harika olmus tatlim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş, ne becerikli insanlar var ben iğneyi ipliğe yarım saatte geçiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah sağ olun, biraz uğraşırsanız siz de yaparsınız eminim :)

      Sil
  7. Bayıldım! Cok heveslenmistim yapmak için tesadüfen buldum blogunuzu. Ip ne ipi olarak aldiniz markasi nedir bi de kac numara tig ile ordunuz. Detaylarini yazarsaniz cokkk sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Hangi marka model ip kullandınız acaba

    YanıtlaSil
  9. Marka ve modelini yazar misiniz bende yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  10. Hangi marka model ip kullandınız acaba

    YanıtlaSil
  11. Deniz'de giyilebiliyormu acaba bu örgü bikiniler ? Sadece güneşlenmek için diyorlar. Ben bir tane aldım ama denizde giymek istiyordum :(

    YanıtlaSil