18 Temmuz 2014 Cuma

Salon Lambası İçin 15 Öneri


Ablamın salonu için lamba arayışına girmişken belki bizim gibi aydınlatma araştırmasında olanlara da bir fikir vermiş olurum diye beğendiğim modelleri burda da paylaşmak istedim. İşte en çok beğendiğim 15 model:

1. Mudo:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

2. Mudo:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

3. Altıncı Cadde:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

4.  Koçtaş: 


Detaylı incelemek için tıklayınız.

5. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

6. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

7. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

8. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

9. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

10. Koçtaş:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

11.  Evmanya:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

12. Altıncı Cadde:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

13. Gözde Avize:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

14. İkea:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

15. Evmanya:


Detaylı incelemek için tıklayınız.

Benim internet üzerinden seçtiklerim bunlar. Peki sizin favoriniz hangisi?

4 yorum:

  1. Erica salon değişiminde çok avize aradık ama istediğim gibi bir şey bir türlü bulamadım bende yerden aydınlatma yani lambader aldım içime sinen bir tavan aydınlatması bulana kadar beklemeyi düşünüyorum acele etmemek lazım böyle işlerde.

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyorsun zaten ablamlar da uzun süredir arayış içerisindeler, bi de benden fikir istediler :) salonlarında bi lambader var zaten şu an bu seçtiklerim de ona uygun olabileceğini düşündüğüm modeller, artık seçim onlara kalmış. Evlilik hazırlığı, ev döşeme gibi hazırlıklar zor ve yorucu süreçler, kendi evliliğimde ne yapacağım kim bilir :)

    YanıtlaSil
  3. 3 ve 7'ye bayıldım özellikle (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 benim ablamların salonuna en çok yakıştırdığım model aslında, ama onlar henüz karar veremediler :)

      Sil