20 Temmuz 2014 Pazar

Amigurumi Kalpli Bardak Altlıkları ♥



Zaten kafamda birçok çeyiz fikriyle dolaşırken, sevgilimi askere yolladıktan sonra bu fikirleri(daha doğrusu el emeğim olacak fikirleri) artık yavaş yavaş hayata geçirmenin vaktinin geldiğine karar verdim. Bunun için şu anda birkaç işle birden uğraşıyorum ama çeyizimin el emeği siftahını da göstermek istedim. Beni çook mutlu eden, örmekten çok hoşlandığım amigurumi tekniğiyle yaptığım 6 adet kalpli bardak altlıklarım çeyizim için ciddi çalışmamın ilk ürünü. Şimdi kurdelelenip sarılıp çeyizliklerimin içine kondular bile. Aşağıdaki ilk fotoğraf biraz örülüş şeklinin anlatımı şeklinde olsun istedim, soracağınız şeyler olursa yorumlarınızda bahsedebilirsiniz.







12 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş (: Ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker duruyolar :))
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. hem orjinal hem çok güzel :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuşlar Erica,ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar.Güle güle kullanmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. cok guzel olmus ellerine sağlık :) bende ceyizime dusunmeye basladım kalpli kalpli tam benlik:) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ay cok tatli fikir, güle güle kullanirsiniz insallah :)

    YanıtlaSil