13 Temmuz 2014 Pazar

Bir Tutam Fikir: Nevresim Dikimi



Başlığa kolay nevresim dikimi yazmayı planladım ama kolay demeye gerek yok çünkü nevresim dikmek gerçekten çok kolay bir iş. Eğer siz de benim gibi bir değişiklik yapıp kendi nevresiminizi kendiniz dikmek istiyorsanız yapacağız sadece bir iki şey var. İlki tek kişilik ya da çift kişilik nevresim ölçülerini öğrenip ona göre kumaş kesmek, ardından parçaları birleştirmek :) 
Benim kumaşım yeteri kadar fazla olmadığı için yorgan kılıfının iç kısmını düz beyaz kumaşla diktim. Düğmelerin dikimi ve iliklerin açılması için annemin dikiş kursundan ufak bir yardım aldım :)



Yastık kılıfı en kolay kısmı. Yastığı saracak içerdeki küçük parçayı katlayıp dikiyorsunuz. Ve sonuç şöyle:



Siz de her fırsatta kendi el emeği göz nurunuzu kullanmayı tercih edenlerdenseniz kendi nevresiminizi dikmek güzel bir fikir olabilir. Ve zaten çoktan diktiğiniz bir nevresiminiz varsa yorumlarda link paylaşırsanız çok sevinirim :)





3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık,güzel rüyalar gör içinde (:

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, renkleri şahane. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil