26 Aralık 2015 Cumartesi

Ceradolin-P Parfümlü Nemlendirici Krem

 Kremin tüpünden anlayacağınız üzere en son bitirdiğim krem Ceradolin'in bu nemlendirici kremi. En son bitirdiğim krem bu ama ürünün öyle çabuk bittiğini de söyleyemeyeceğim. Çok uzun süredir evden çıkmadan önce kullandığım krem işlevini görüyor kendisi ve boyuna rağmen gerçekten çok uzun süredir kullanıyorum çünkü yoğunluğu ve dağılımı çok çok iyi. 

Bu kremi günlük nemlendirici amaçlı kullanım dışında maske olarak da kullanabiliyorsunuz ancak ben hiç bu amaçla kullanmadım. Krem, hipoalerjik olmasının yanında paraben de içermiyor ki son zamanlarda kullandığım ürünlerde hipoalerjik olmasından önce en çok dikkat ettiğim şey parabensiz olmaları. Parfüm de çok aramıyorum aslında ve bu ürün parfümlü olmasına rağmen beni kimyasal bir parfüm kokusuna boğmuyor asla. İçeriğinin E vitamini ve gliserinin yanı sıra Shea yağından oluşması da cabası. 

Daha önce akne tedavisi gördüğümden bahsetmiştim, ilaçların etkisi ile kuruyan cildim için krem araştırırken Gülshen Doğan ile 8 Mart buluşmasında Ceradolinin ürünleri ile tanışma fırsatı bulmuştum. Ceradolin'in bu arayışta olanlar için en önemli özelliği aslında sivilce tedavisi ile birlikte kullanılabiliyor olmaları. 

Ürünü detaylı incelemek için buraya bakabilir, internetten satın almak içinse burayı tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder