19 Nisan 2015 Pazar

SELİN Vücut Bakım Seti


 Yukarda gördüğünüz SELİN'e ait bu güzel set Gülsen DOĞAN'ın güzel etkinliğinde yer alan hediyelerden biriydi. Pembe greyfurt ve narın bir arada kullanıldığı tüm bu ürünler hem görünümleriyle hem kokularıyla kullanmaya kıyılmayacak türde!
Pembe Greyfurt ve narlı bu seri; sıvı sabun, parfümlü vücut spreyi, gümüş ışıltılı vücut losyonu ve kolonyadan oluşuyor.

 Şık görünümü ve etkileyici kokusuyla Selin kolonya, son zamanlarda özellikle misafirlerimin vaz geçilmezi oldu. Pek kolonya kullanma kültürü olmayan biri olarak ben bile gözüm çarptıkça kullanıyorum sırf kokusu için :) 
 Daha önce greyfurt ya da nar içerikli herhangi bir ürün kullanmamıştım, Selin'in bu serisini bu yüzden de çok merak ederek kullanıyorum. Duş jeli de nitekim kokusuyla ve kullanım sonrasında verdiği yumuşaklıkla bu ürünü iyi ki kullanmışım dedirtiyor. Pakette bu çok beğendiğim duş jelinin bir de seyahat boyu vardı :)
 
Özellikle duştan sonra tercih ettiğim vücut spreylerime Selin'le birlikte bir yenisi daha eklendi. Kokusu ve performansıyla kısa zamanda vazgeçilmezlerinizden biri olmaya aday bu ürünün bir de gümüş ışıltılı versiyonu var. 
 Gümüş ışıltılı vücut spreyim yok ama gümüş ışıltılı vücut losyonum var :) Ürün, her kullanımda cildinizde mis kokulu bir parlaklık ve yumuşaklık sağlamasıyla kullanmayı çok sevdiğim ürünlerden biri...
 Kullanmaya kıyamadığım desem de nar ve greyfurtlu olunca sıvı sabunu çoktan kullanmaya başladım ve bitirdim bile. Sıvı sabunlar konusunda biraz hassasım ben, yıkamadan sonra ellerimi hijyenik hissetmem çok önemli. Selin'in sıvı sabununun kullanım sonrası ellerimi çok hijyenik hissettirdiğini söyleyemem ama yumuşaklığı ve kokusu muhteşemdi!

Eğer siz de bu yeni seriyi deneyimlemek isterseniz, Selin ürünlerini Migroslardan temin edebilirsiniz.

Sevgilerle ♥

2 yorum: