18 Nisan 2015 Cumartesi

Giyinme Odam ♥

Uzun süredir evime ait detay paylaşmadığımı fark edince ilk ele almak istediğim bölüm tabi ki giyinme odam oldu. İşte Sakarya'daki minik evimin minik giyinme odası detayları :)

Her şey çok hızlı geliştiği için kışlık kıyafetlerim için ancak bu kadar bi tasarım ayarlayabildim. Artık yaz yaklaştığı için Ankara'dan yazlık kıyafetlerimin de gelmesiyle birlikte yeni dolap kombinasyonları oluşturacağım yakında. Gelişmeler oldukça postun sonuna ekleyeceğim :)
Makyaj masam ve kesonum Ankara'daki odamdan geldi. Onlar artık Ankara'daki yatak odamda değil, Sakarya'da giyinme odamda işimi kolaylaştırıyorlar.
Bu lamba da İkea'dan. Fiyatı 20 TL bile değil ama çok tatlı duruyor. Tabi ki montajını sevgilim yaptıııı :)
Jaluzi de Koçtaş'tan, giyinme odası için daha uygun bir perde kombinasyonu düşünemedim :)

Giyinme odamın detayları böyle, umarım beğenmişsinizdir...

Sevgilerle ♥

3 yorum:

  1. odan çok güzel tatlım, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. cok düzenlisin masallah, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba çok tesadüfi buldum bloğunu hatta yukardaki giyinme odasını makyaj aynasını ve önündeki aynayı:) görünce iş yerinde olduğumu unutarak sesli hahah şeklinde gülünce insanlar dönüp baktılar:D güldüm çünkü benim odama çok benziyor:) ve ben sana bir şey sormak istiyorum ben makyaj masası ışıklandırması için 2 yan için ikeanın duvar lambasından alıcam fakat sen tepeden kullanıyorsun ışık yeterli oluyor mu sence 2 yan mı tek üst mü? Kullanan biri olarak görüşün önemli cevap verebilirsen sevinirim hoşçakal.

    YanıtlaSil