31 Mart 2015 Salı

Bir Tutam Fikir:Mini Örgü Kırlentim :)

Bloguma biraz göz attıysanız örgü örmeyi ne kadar çok sevdiğimi anlarsınız eminim. Nerdeyse 3 aydır hiçbir şey örmüyorum ve son günlerde örgü örmeyi o kadar çok özledim ki sürekli örecek ve bittiğinde çok güzel olacağını bildiğim bir fikir düşünüyorum. Aslında tam da bu sıralar bir söz mendili arayışındayım(SÜRPRİZZZZZ), bu yüzden belki örgü özlemimle bu söz mendili arayışımı birleştirecek bir fikir bulurum :) Nerdeyse 3 ay oldu demiştim, bu en sonki örgüm yeni evim daha doğrusu yeni koltuğum için minik bir kırlent olmuştu. Çok beğendiğim sepet desenini bir şekilde kullanmak istiyordum uzun süredir, yeni evime yeni kırlentime kısmet oldu :)

Mini boy bir kırlent vardı aklımda çünkü zaten yaptırmayı planladığım koltuğun büyük ve çok yastıklarının olmasını istiyordum. Sepet desenini beyaz iple çıkardım ve sonuçta yukardaki tatlı kırlentim oluştu. Evde var olan ipleri değerlendirmek istediğim ve de evde istediğim kalınlıkta beyaz ip bulamadığım için ince 2 beyaz yün ipi birleştirerek, sanıyorum 6 numara şiş ile ördüm bu kırlenti çünkü sepet deseninin kalın ipte daha hoş olacağını düşünüyordum. Aslında örgü bitip de yastık haline geldiğinde yanılmadığımı anladım :) Salonum için ufak da olsa hoş bir değişiklik oldu bu kırlent. Umarım siz de beğenmişsinizdir :)

NOT:En kısa zamanda söz mendili seçimlerimle ilgili postlar da girebilmeyi umuyorum, tabi karar aşamasını biraz daha hızlı atlatabilirsem :)

     Sevgilerle ♥

2 yorum: