20 Kasım 2014 Perşembe

Golden Rose Quick Dry Top Coat

Biz oje sever kadınlar için düzgün oje sürmek kadar ojelerimizi düzgün kurutmak ve uzun süreli kullanmak da çok önemlidir. Sonuçta birçoğumuzun ojelerinin kurumasını beklemek için ya da  her gün oje yenilemek için vakti olmayabiliyor. İşte bu noktada uzun süre kalıcı yapılı ojelerin yanı sıra dışardan müdahale ile bu sıkıntılı süreci daha kısa ve kullanışlı hale getirebilmemiz için devreye oje kurutucu spreyler ve uzun süreli kullanım vaad eden ojeler giriyor. Daha önce şurada oje kurutucu spreyden ne kadar memnun olduğumu ve aslında spreyden önce hızlı kuruma ve kalıcılık sağlayan top coatlardan denemek istediğimden  bahsetmiştim. Spreyden işimi bi hayli gördüğü için denemeyi yine askıya aldığım top coatlara bu kez kalıcık elde edebilmek için yöneldim ve hemen kendime methini çok duyduğum Golden Rose Quick Dry Top Coat'lardan aldım. 

Hızlı kurutma konusunda Flormar'ın oje kurutucu spreyinden ne kadar memnun kaldıysam Golden Rose'un top coatından da bir o kadar memnun kaldım. Hem hızlı kuruma hem kalıcılık sağlayan bir ürün olduğu için spreyimin pabucunu dama attı diyebilirim. Kullanacağım ojeyi uyguladıktan 1-2 dakika sonra ojelerimin üzerinden bu top coatı tek kat geçiyorum. Zaten top coat da 60 saniyede kuruma özelliğine sahip, altındaki ojeyi 5 güne kadar ilk günkü gibi parlak ve düzgün muhafaza edebilmesi de cabası. Ben çok ihtiyaç duyarak ve de her defasında "bravo valla" diyerek kullanıyorum, siz de bir top coat arayışındaysanız 5 tl gibi bir fiyatı olan Golden Rose Top Coat'ı şiddetle tavsiye ediyorum :)

Sevgiler

6 yorum:

  1. Golden rose almanyada yok maalesef, ama ojelerin metini cok duydum :) Top coat olmadan ben oje bile sürmeye cesaret edemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok sevdiğim ve çok tercih ettiğim bi oje markası özellikle son koleksiyonları gerçekten çok başarılı, gönderiyim sana :) Ya benim çok bi tutkum yoktu top coatlara ama artık oje süreyim deyince onu da çıkarıyorum :)

      Sil
  2. Flormar'ın oje kurutucusundan çok memnunum ojemi sürdükten sonra beklemeye dayanamıyorum :)
    Blogunu takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın spreyini kullanıyorum ama top coatını da denemek istiyorum aslında bana referans oldun :)
      Hoşgeldin o zaman bloguma, ben de takipteyimmm :)

      Sil