1 Ekim 2014 Çarşamba

ROBIN WILLIAMS ANISINA

Hürriyet'in, ölümüne çok üzüldüğümüz Oscarlı yıldız Robin Williams anısına başlattığı ünlü oyuncunun en beğenilen 5 filminden oluşan film seti kampanyasını kaçırmayanlardanım ben de. Sadece 15 kupona sahip olabileceğimiz bu değerli set, özellikle benim gibi kupon biriktirme geleneğini seven ve yaşatmak isteyenler için harika bir fırsattı doğrusu. Kampanya bittikten sonra ancak dün teslim alma imkanım oldu koleksiyonumun yeni filmlerini. Oldukça anlamlı ve şık bir paketi olan yeni film setim, beraber izleyebilmek için sevgilimin askerden dönüşünü beklemek üzere şimdiden en değerli dvdlerimin arasında yerini aldı. 
Siz de kupon biriktirmenin tadını başka bulanlardansanız Hürriyet'in birbirinden güzel ve her kesime hitap eden kampanyalarından birine kaydınızı yaptırabilirsiniz. Aktif promosyon kampanyaları için Hürriyet Promosyon sayfasını ziyaret edebilir, kendinize en uygun kampanya için kupon biriktirmeye başlayabilirsiniz.
Benim yeni kampanyam Nako Örgü Seti, peki sizin tercih ettiğiniz ya da edeceğiniz kampanyalar neler?

3 yorum:

  1. Çok güzel bir haber bilmiyordum Hürriyet'in böyle bir etkinliği olduğunu.. Kesinlikle bu geleneği devam ettirmek isterim kendimce ^_^

    Sevgileer ♥

    YanıtlaSil
  2. Keyifli DVD-aksamlari olmasi dilegiyle, güle güle izle güzelim. :)

    YanıtlaSil
  3. Robin Williams'ın kötü bir filmi var mıydı hatırlamıyorum, sinema dünyasında hep kaliteli yapımlarda rol aldı. Filmlerinizi keyifle izlemenizi dilerim.

    YanıtlaSil