4 Eylül 2014 Perşembe

H&M'den Küçük Yüzükler

Daha önce şurda bahsettiğim ve her fırsatta severek kullandığım küçük yüzüklerime bir parti daha ekledim, yine H&M'den. H&M'in başarılı olmadığı bir kategori yok sanırım, her alanda hem çok güzel hem de çok uygun ürünleri var. Aksesuarlar da bunların başında geliyor benim için. Birçok aksesuarımı H&M'den seçiyorum vee özellikle yüzüklerine bayılıyorum :)

Bu seferki aksesuar alışverişim modası geçmeyen küçük yüzükler üzerine oldu yine. Aslında bir önceki küçük yüzüklerim, bedeni kalmadığı için bir beden büyük parmaklarıma. Yani küçük yüzük olarak küçük :) Ama bir seride birçok yüzük olduğu için içlerinden 5-6 tanesi yine de küçük yüzük olarak kullanabileceğim boyutta. Geçenlerde Cepa'ya gittiğimde kaçınılmaz olarak yine H&M'e uğradım ve hazır beden ve farklı model küçük yüzükler bulmuşken kaçırmıyım dedim. Siz de bu tür küçük yüzük arayışındaysanız mutlaka H&M'e bi göz atın derim :)

10 yorum:

  1. Ben böyle toplu yüzük almıştım H&M den yıllaar önce hala da kullanıyorum :) Dediğin gibi başarılı bi marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, yıllardır kullanmanız ne kadar güzel :)

      Sil
  2. Aay bu yüzükleri dün elime almistim, alsam mi almasam mi diye. Cidden güzel tercih olmus. Ben rose-gold ve sade olanlari aldim :))).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Hmm bi görmek isterim aslında :)

      Sil
  3. çok hoşlar güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. yakismis canim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoşlar gerçekten :) yeni far kettim blogunuzu takipteyim sizleri de beklerim :) http://zeynepderen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoş geldiniz :) Blogunuza baktım da takipçi kısmında sıkıntı var, eğer bana özgü bir sıkıntı değilse nasıl giderebileceğinizi anlatabilirim :)

      Sil