19 Eylül 2014 Cuma

BİR TUTAM FİKİR: ŞORT-PİJAMA DİKİMİ

Herkese günaydınn,

Aslında bu konu, dün sabahki postumun konusuydu ama malum güne çok gergin başlayınca burda döküldüm baya uzun bir şekilde. Neyse artık kötü şeyler düşünmeyelim, herkes bu sinir bozucu konuda son noktaya geldiği için gereken dersi de çıkardı bizim evde. Daha huzurlu, daha pozitif düşünmek istiyorum artık ve bu düşünceme de yardımcı olan pijama-şortlarımdan bahsetmek istiyorum hızlıca.
Hiiç oturup da "ay evde çok beğendiğim kumaşlar da var hazır, oturuyum da kendime biraz şort dikiyim" diyecek biri değildim ben, her şey yukardaki kırmızı şortun başının altından çıktı. Onu hazır almıştım C&A'dan ve o kadar rahat bir şort ki, aynı model bakındım daha sonraki zamanlarda birkaç tane daha alıyım diye ama bulamadım tabi. Sonra klasik Funda işte biliyorsunuz artık, dışarda istediği gibi olmuyorsa gelir evde kendi yapar :)
Kumaşları seçtim, kırmızı şortumun aşırı acemi bir şekilde patronunu çıkardım( annem o sıra dikiş kursuna gidiyordu, patron muhabbetlerini ordan öğrendim yoksa ben şortu kumaşların üstüne koya koya kesecektim :D ), sonra da kumaşları kesip dikime hazırladım. Teğelsiz falan puzzle yaparcasına parçaları birleştirdim, diktim. Sanırım hep çok özenmediğimiz işler en sevdiğimiz ya da başarılı bulduğumuz işler oluyor, benim için de bu şortlar böyle tabi devamında pijamalar da :) 
Dikitğim şortlar bunlar, sondaki ise kırmızı meşhur hazır şortum. Şortlardan beklediğimden de iyi bir sonuç alınca "e ben bunların pijamasını da yaparım" dedim ve çıkardığım şort patronunu uzarak kendime tam 7 tane pijama diktim :) 
Aslında ben bunları geçen yaz diktim laf aramızda :/ Son zamanlarda paylaştığım pekçok iş dikkat ederseniz daha öncelere ait. Şu sıralar atama bekleyen bir sosyolog olarak, dizi izlemekten(yeni sezonlar başlayana dek Breaking Bad'e başladım bu arada), kitap okumaktan, çeyizlik bir şeyler yapmaktan başka işim olmadığı için hazır bol vaktim varken bu eski işlerimi paylaşıyorum ve de elimdeki iş bitene kadar blogumu soğutmayayım diye. Tabi eskiler bunlar ama bu yazı da hep bu şortlarla geçirdim, havaların soğumasıyla pijamalara da geçiş yapıyorum yavaş yavaş :)

Örgü örmeyi çok severim zaten ama dikiş dikmek benim için ayrı bir zevk. Bu da babamın başının altından çıkma, sen tut ben doğdum diye anneme doğum hediyesi dikiş makinesi al. Sonra gel de Funda dikişe meraklı olmasın :)

Umarım zamanla düğüne kadar çok daha iyi işler çıkarırım, zira aklımda çok güzel fikirler var. Şimdilik şortlarımı ve pijamalarımı beğeneceğinizi umuyorum, bir sonraki postta görüşmek üzere,

Sevgiler ♥

4 yorum:

  1. becerikli soyolog,
    ver ver.bir değil 7 tane he:)))
    marifetlisin ve güzel bir yazı dilin var:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel şeyler yazmışsınız :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar hepsi, kumaş tercihleri de muhteşem. Güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil