9 Mart 2014 Pazar

Geç Kalınmış Bir Sevgililer Günü Değerlendirmesi ♥


Hem de baya bir geç kaldım ama yazıyım desem fırsat olmadı, fırsat olsa yapılacak başka şeyler oldu. Bir şekilde kaynadı bu postum. Ama esasında asıl kaynama nedeni erkek arkadaşımın okulunun bitmesiyle ailesinin yanına dönmesinin mecburi olarak 13 Şubat akşamını bulması ve Ankara'ya bir sonraki gelişinin de şubatın sonlarına doğru olmasıydı. 

Biz de madem 14 Şubat'ta farklı şehirlerde olacağız, bir önceki gün kutlarız, dedik. Bizim sevgililer günümüz olan 13 Şubat'a da Eymir'de çoook güneşli güzel bir kahvaltı ve bisiklet turuyla başladık. Ardından Elizinn'den siparişimizi alıp pastamızı keserek devam ettik :)






Ve gelelim hediyelere :)





Bu yukarıdakiler benim hediyelerim. İlk fotoğraftaki kalp, ilk amigurumi deneyimim 14 Şubat'a özel. Asıl hediyenin yanına iliştirmek üzere ördüm yarım saat içinde :) Çok basit ve çok eğlenceli bir uğraş. Örgü tutkunu biri olarak geniş bir vaktimde amigurumi oyuncakları da deneyeceğim. Alttaki fotoğrafta da benim tasarlayıp hazırladığım, bizim ilişkimize ait özel anılar, demirbaşlar ve şimdiye dek birlikte gördüğümüz yerlerin isimlerinin yer aldığı chalkboard ve büyük hediyem yer alıyor. Tabi amigurumi ve chalkboardu göstermelik hazırladığımı itiraf etmeliyim, bir bütün halinde hediyelerimi sunduktan sonra dönüşte onları tekrar kendi evime getirdim. Kendi evimize götürebilene kadar daha iyi muhafaza ederim diye :p

Ben tam bir oyun canavarı olan biriciğime, oyun bilgisayarına da uygun bir oyun mouse'u hediye ettim. Açıkçası çaktırmadan kendisinden de ipuçları almıştım bu mouse'ların özellikleri açısından. Eğer oyun delisi bir erkek arkadaşınız varsa banko bir hediye kızlar, aklınızda olsun. Zira benim sevgilim çıldırdı sevinçten :)


Gelgelelim benim 14 Şubat hediyelerime. Dediğim gibi 14 Şubat'ta aynı şehirde olamıyorduk ve 13 Şubat zorunlu gidişi de son 2 gün içinde belli olmuştu. Benim sevgilim de tabi bu gidişten habersiz, hediyelerim için internet üzerinden sipariş verince kargolar o güne yetişmemiş. Sonra onların adreslerini değiştir, Ankara'ya dönüp yüzyüze vermeyi bekle falan derken yine söylediğim gibi Şubat'ın sonunu buldu benim 14 Şubat hediyelerimle buluşmam. 




İşte bunlar da benim canımın içinin içinden gelenler :)  Beni çok heyecanlandıran MAC paketi ve şu yukarda gördüğünüz çok şık Guess anahtarlığın yanında en az bunlar kadar sevindiğim şeyse Hello Kitty balonlarımdı. Sevgilim Ankara'ya varıp beni almaya geldiğinde arabanın içi bu balonlarda doluydu :) 

Hakkında ayrıca bir post hazırlayacağım MAC hediyelerim için çok detay vermek istemiyorum ama özet olarak instagram hesabımda da paylaştığım şu fotoğraf yeterli olur sanırım:



Bizim parçalı bir 14 Şubat'ımız da böylelikle geride kaldı, düşündükçe gülümseterek. Umarım çok daha güzellerini yaşarız ve umarım sizler de zaten çok güzel günler geçiriyorsunuzdur :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere,

Sevgilerle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder