1 Ekim 2013 Salı

Yeni bilekliklerime merhaba deyin :)

                

Merhaba,

Herkesin boş vakitlerini değerlendirme tarzı farklıdır. İş-okul hayatından ardakalan zamanlarımızı bizi mutlu edecek şeylerle değerlendirmek, insanı hem mutlu eder, hem yeteneklerini-hobilerini geliştirir, hem de böylelikle yeni yeni şeyler katarız hayatımıza. Bunlardan bazıları da kendi el emeğimiz, göz nurumuz olunca değmeyin keyfimize :)
Klasik olarak film-dizi izlemek, kitap okumak, alışveriş yapmak, sevgiliyle ve arkadaşlarla vakit geçirmenin yanında öyle çok hoşlanıyorum ki kendi yaptığım şeyleri giymekten, takmaktan, yemekten... Örgü sevdamı biliyorsunuz ve mutfak düşkünlüğümü de ama bunların yanında bir diğer bayıldığım aktivite var ki o da kendi takılarımı yapmak. Zaten bir postumda daha söz etmiştim yaptığım kolay renkli zincir bilekliklerden. Şimdi onların dışında son zamanlarda yaptığım tüm bilekliklerimi göstermek istiyorum.


 Bunların yapımı da zincir bilekliklerim kadar kolay. Tek ihtiyacınız olan biraz ilham, biraz kurdela, biraz ip, biraz zincir, biraz boncuk :)


Evimiz tam anlamıyla bir tuhafiye! O kadar çok ip, o kadar çok şiş, o kadar kurdela ve o kadar çok boncuk var ki... Kumaşları hiç saymıyorum bile. Bu yukardaki resim de boncuklarımdan bir kısmı.  Dosyada görünce eklemek istedim :) Rengarek bu boncuklarla neler yapılmaz kiii!

Umarım benim bilekliklerim sizlere de ilham olur, kendi emeğiniz yepyeni rengarenk bileklikleriniz olur. Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Sevgilerle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder