21 Ekim 2013 Pazartesi

Kavuştum Sana RUBBER DUCK!

 


Daha önce şu postumda belirttiğim rubberlarımın bi tık değişik versiyonuna kavuştum sonunda. Zaten çok uzun süredir peşindeydim biliyorsunuz, sonunda aklımdaki rubber bota en yakın modeli buldum hemen kaptım bi 38 numarasını. Benden mutlusu yok!! En kısa zamanda tatlı mı tatlı kar dolu rubber kombinlerimi paylaşacağım :)





Aklımdaki modelse şuydu:


Henüz dışarda hiç giymedim ama ilk fırsatta bu tatlılarla kendimi dışarı atacağım :)

Sevgilerle

5 yorum:

  1. Merhaba...
    Öncelikle güle güle kullan.. Bir sorum var.. Hiç kullanma fırsatın oldumu ? Sıcak tutuyormu ? Benim su geçirmeyen ve sıcak tutan (ayaklarım yaz kış hiç ısınmazda ) bir bota ihtiyacım var.
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, teşekkür ederim :) evet bir iki defa giydim. Benim de ayaklarım ellerim yıl boyu üşürler kansızlıktan o yüzden ben tavsiye ederim ayakların o kadar çok üşüyorlarsa, zaten fotoğrafta içini de görmüşsündür. İnce çoraplarla bile çok soğuk günlerde hiç düşünmeden giyebilirsin ki ben öyle yapıyorum :) Sıcak tutmasının yanında çok da rahatlar. Henüz su geçirip geçirmediğini test edemedim ama zaten Rubber'ın en önemli özelliklerinden biri su geçirmemesi. Gönül rahatlığıyla alabilirsin bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bukadar çabuk ve detaylı cevap için teşekkürler.. Akşam bir tane edineceğim ..:))

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim, şimdiden güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba bu bordusu mu? ben koyu kırmızısını almak istiyorum da

    YanıtlaSil