8 Ağustos 2015 Cumartesi

Rossman Wellness&Beauty Mango Çekirdeği Yağlı ve Hindistan Cevizli Peeling

Gülsen DOĞAN ile 8 Mart etkinliğinde tanıştığım Wellness&Beauty Peeling, son zamanlarda kullanmaktan en çok memnun kaldığım ve gücüne, etkisine, içeriğine hayran olduğum ürünlerin başında geliyor. Bu çok sıcak ve nemli yaz günlerinde her gün de duş alsak ölü derilerimizden kurtulmak için ekstra bir uygulama gerekiyor. İşte bu amaç için şimdilik daha iyisini görmediğim Welness&Beauty Mango Çekirdeği Yağlı ve Hindistan Cevizli Peelingi şiddetle öneriyorum. Henüz ilk kullanımda bile etkisine inanamayacaksınız, gerçekten son zamanlarda beni bu kadar olumlu anlamda şaşırtan bir ürün daha denememiştim.
Ailecek yerleşmiş bir hamam kültürümüz vardır bizim. Hamamın, kaplıca suyunun ve konumuzla ilgili olarak keselenmenin yararlarını ve canlandırıcı etkisini çok iyi biliriz ve dönem dönem hamam zamanımız geldi bile deriz :) İşte bu ürünü henüz denemediğim sıralar iş arkadaşlarımla Ankara'ya gidip bir hamam yapmam lazım artık benim diye konuşurken ve kısa vadede Ankara'ya gidişim görünmezken bu isteğimi peelingle biraz da olsa kotarır mıyım diye düşündüm ve duş sonrası son işlem olarak bu peelingi, acayip güzel kokusuyla mest ola ola ıslak cildime uyguladım. Ürünün içinde bulunan ince tuza benzer peeling tanecikleri birazcık ovmayla dağılıp tüm cilde yayılıyor, ölü cildi temizliyor ve yağlı içeriğiyle tüm vücudu yumuşacık yapıyor. Ürünü yeteri kadar cildinize yedirdikten sonra iyice durulanıp çıkıyorsunuz. İyice durulanın çünkü kayma ihtimaliniz olabiliyor :) Kurulandıktan sonra vücudunuzun yumuşaklığına, gerçekten de ipek gibi görünümüne ve elinizle istediğiniz kadar  baskı uygulasanız da hiçbir ölü deri izine rastlamıyor oluşunuza inanamayacaksınız. Benim ancak 2 saatlik hamam sefamdan ve iyi bir keseden sonra elde ettiğim cilde bu ürünle yalnızca 10 dakikada kavuşuyorum, üstelik cildimin kokusu ve yumuşaklığı da cabası. Ürünü her duşta kullanmanız da gerekmiyor, o kadar etkili ki haftada bir kullanım yeterli oluyor benim için.

Eğer sizin de bir peeling arayışınız varsa ya da ölü derilerinizden kolayca kurtulmanın bir yolunu arıyorsanız mutlaka ama mutlaka bu ürünü denemelisiniz.  

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder