2 Ağustos 2015 Pazar

Aileler Tanıştıı-Ankara

Erkek arkadaşımın evlenme teklifi etmesinin ardından bir sonraki adım ailelerimizin tanışmasıydı tabi ki. Cumaya denk gelen doğum günümün bir sonraki günü Ankara'ya bize akşam yemeğine geldiler öncelikle. Doğum günüm cuma günü olunca ve ertesi gün ağır misafirlerimiz gelince ben cuma günü işten erken çıkıp çoktan Ankara'ya doğru yol aldım. E tabi doğum günümde erkek arkadaşımla bir arada olamadık :/ Ama ertesi gün maaile bir arada olmak her şeye bedeldi :) Zaten canım sevgilim unutmamış gelirken doğum günüm için bir demet gül getirmişti ♥ 
 
Ben aynı şehirde olmamızdan dolayı Anıl'ın anne ve babası ve birkaç akrabalarıyla sık sık bir araya geliyorum zaten ve annelerimiz de daha önce tanıştıkları için akşam çok da yabancı yabancı geçmedi. Bir tek benim babam Anıl'ı ve ailesini ilk kez görüyordu :) Ama genel olarak heyecanlı ve mutlu olmasının yanı sıra çok da stresli olaylar bunlar. Ben her şeyin yolunda gideceğinden ve çok güzel bir ortam olacağından o kadar emin olmama rağmen-e zaten onlarla çok samimiyim, ilk kez de görmüyorum- yine de ufacık detaylarda bile çok panikledim; yemekler yeterli miydi, susayan var mıydı, bu tabak bu yemeğe oldu mu, birinin çayı mı bitti falan gibi :) Ama neyseki her şey harikaydı, her iki aile de birbirini çok sevdi. Umarım her şey böyle güzel devam eder...

Elbise:İpekyol
Ayakkabı: Divarese

2 yorum:

  1. Hayirli olsun. Allah tamamini erdirsin. Buarada cok siksin...

    YanıtlaSil
  2. Cok tebrik ederim, tatlim, harika görünüyorsun! :)

    YanıtlaSil