13 Mayıs 2015 Çarşamba

FARMASİ-GÜZELLİKLER DÜNYASI

Birçoğumuzun bildiği ve kullandığı FARMASİ markasıyla yeni tanışanlardanım ben aslında. Ama bir o kadar da çabuk memnun kalanlardan. Yeni markalar denerken hep çekimser kalan ama bir yandan da yeni marka-ürün denemeye de bayılan ben, bu yeni keşfimden çok memnun kalarak bayıla bayıla kullanıyorum tüm bu Farmasi ürünlerini...

Pure Herbal Onarıcı Krem, her şeyden önce harika kokusuyla çok etkileyici bir ürün. Altın çiçeği, aloe vera, mimoza ve F vitamini içerikli krem, gün içinde kuru kalan eller için mükemmel bir onarıcı. Üstelik nemlendirici etkisi ve kokusu da bir hayli uzun sürüyor. 
Herhalde yeni koleksiyonları en çok takip ettiğim ürün ojelerdir. Farmasi'nin Matte Touch Matlaştırıcı Oje'si ile de geçtiğimiz bahardan beri birçok farklı markada rastladığımız mat ojeler için kendinden mat özellikli ojeleri tercih etmemize gerek kalmadı. Mat olmayan ama rengini çok sevdiğim birçok ojemi bu matlaştırıcı oje ile değiştirip mat hale getirebiliyorum. Mat yapılı bir ojeymişcesine başarılı bir sonuç elde ediyorum hem de top coat özelliği ile çok kısa bir sürede. 
Çift Tarafli Shine Rush ise hem tenime çok yakışan rengi hem de fonksiyonelliği hem de yumuşak ve rahat kullanımıyla çok sık kullandığım rujlarımdan ve lip glosslarımdan biri oldu. Hem ruj hem lip glossun bir arada bulunması ve her ikisinin de aynı renkte olması rujumu belirginleştirmek istediğimde şeffaf bir lip gloss kullanmama gerek bırakmıyor. Çok beğendiğim bu renk 07 numara, ürünün diğer renkleri için buraya bakabilirsiniz. 
Etkinlikte Farmasi yetkilisinin özellikle eklem ağrılarına ve boğaz tahrişlerine çok iyi geldiğini söylediği ürün olan At Kestanesi Masaj Jeli'ni işlevinden dolayı anneme verdim ve hatta bitirdi bile. Çok sık eklem ağrısı yaşayan annem, ürünü yeni bitirdiği zamanlar her gün arayıp "masaj jelini yazdın mı, bak ben onu çok beğendim herkese tavsiye et" diyordu, nasıl memnun kaldığını siz düşünün :) Zengin içeriği ile yorgunluk hissini azaltan, eklem ağrılarına ve öksürükten oluşan boğaz tahrişine özellikle çok iyi gelen ürünü annemde olduğu için fotoğrafını çekemediğimden ancak yukardaki toplu fotoğrafta ve burada inceleyebilirsiniz.

Teşekkürler Farmasi!

Sevgilerle ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder