4 Nisan 2014 Cuma

Bloggerlar Eşleşti :)



İnstagram hesaplarımız üzerinden katıldığımız "bloggerlar eşleşiyor" etkinliği geçtiğimiz hafta kuraların çekilmesi ve eşlerimizin belli olmasıyla gerçekleşti. Bu tür etkinlikleri zaten çok seven biriyim, üstüne bir de çook tatlı bi insanla, bunegüzellik.blogspot.com blogunun sahibesi Özlem'le eşleşmem bu etkinliği çok daha anlamlı kıldı benim için. 
Etkinlik, instagram üzerinden daha önce birçok kez gerçekleşmiş olan kupa etkinliği aslında. Kurayla eşleştiğiniz blogger için bi kupa dolusu hediye hazırlıyorsunuz, karşılıklı olarak belirli günde eşinizin adresine kargoluyorsunuz. Ben kupa etkinliğine ilk kez katıldığım için açıkçası biraz acemilik yaşamışım. Yaşamışım diyorum çünkü katılımcılar hediyelerini paylaşmaya başladıkça ben bu bi kupa dolusu hediye kısmını çok ciddiye aldığımı farkettim. Şimdi baktığımda hediyelerimi çok az buluyorum mesela :) ve de "makyajaşktır" kullanıcı adında makyöz bi eşim varken, hediyelerimde kozmetik ürünlerin kendisini daha çok hissettirmesi gerekiyordu... Benim hediyelerimi eşim belli olmadan önce hazırlayışım, üstüne eşleşmelerin olduğu gün erkek arkadaşımın Ankara'ya gelmesi nedeniyle daha önceden paketlediğim en yukardaki kutuyu açıp hediyelere eklemeler yapmaya fırsatım olamadı :( ama çok üzülmüyorum çünkü ilk fırsatta Özlem için daha kapsamlı bi paket hazırlayacağım :) 

Özlem'in benim için hazırladığı kutuda ise instagram hesabımda da yayınladığım şu fotoğraftakiler vardı. Hepsi için tek tek teşekkür ederim tekrar. Onunla tanıştığım için çok mutluyum :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder