16 Aralık 2013 Pazartesi

MAC DIVINE NIGHT TANITIMI/ANKARA


     
Geçtiğimiz cuma Ankara-Ankamall'daki Mac Divine Night koleksiyon tanıtımındaydık.

Mac'in yeni koleksiyonlarından az çok haberdardım zaten sitelerinden, çok güzel, uygun koleksiyonlar ve setler mevcut. Özellikle yılbaşı özel setleri gerçekten almaya değer. 
Ankamall'daki etkinlikte ise biraz koleksiyon hakkında bilgi edinip, ürünleri inceledikten sonra Melis mua ile yılbaşı temalı çok da ağır olmayan bir makyaj uygulamasına geçtik. Nasıl görünmek istediğimi ben anlattım, Melis Hanım renkleri seçmemde de yardımcı olarak uyguladı. Ben sonuçtan çok memnun kaldım, koleksiyon ürünlerine de ayrıca bayıldım! Makyajımın bitmesiyle birlikte hemen en çok beğendiğim iki üründen edindim bile. Yeni mac divine night ürünlerimi bir başka postta ayrıca anlatacağım.


Koleksiyon yüzü Aga'nın sempatik davranışları, Melis mua'nın samimi ve ilgili halleri, diğer muaların misafirperverliğiyle çok memnun kaldığımız bir etkinlik oldu. En kısa zamanda diğer koleksiyonlar için de böyle bir tanıtımın gerçekleşmesini umarak hemen fotoğraflara geçmek istiyorum. 


Anlık fotoğraflar için instagram hesabıma göz atmayı unutmayın :)




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder