17 Aralık 2013 Salı

MAC DIVINE NIGHT MINERALIZE SKINFINISH&WATERPROOF FALSE LASHES

    

Merhaba,


Cuma günü Ankamall'da gerçekleşen MAC-Divine Night tanıtım etkinliğine katıldığımdan bahsetmiştim bir önceki postumda. Divine Night koleksiyonunun ürünleri ile gerçekleşen bir makyajdan sonra çok beğendiğim ürünlerden edindim tabi kendime birer tane. Öncelikle koleksiyonun en başarılı ürünlerinden biri olan Mineralize Skınfinish'ten bahsetmek istiyorum. 
Fırınlanmış bitiş pudrası olarak bildiğimiz MSF, divine night koleksiyonu için ürünün neredeyse yarısı kadar olan highlighterlarla birleştirilmiş bir tasarımla karşımıza çıkıyor. Çok da iyi yapıyor! Oldukça büyük bir yapısı, etkili bir bronzluğu var. Ancak bu etkili bronzluk sizi yanıltmasın, hafif kullanımlarda özellikle yüz konturlemede kontur bölgelerini yılbaşı ağacına çevirmiyor :) Ürün, etkinlikte yüzüme uygulanan Perfectly Poised. Yüz konturlemenin dışında, gözleriniz ve yanaklarınız için de rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün. Highlighter kısmı ile de kaş altlarını, göz alt yanlarını, göz pınarlarını ve kaşlarınızın üst başlangıçlarını da ön plana çıkarabilirsiniz.


Satın aldığım bir diğer ürün ise uzun süredir merak ettiğim False Lashes rimeller. Ben waterproof olanını tercih ettim ve şimdiden çook memnun kaldım. Dediğim gibi merak ettiğim bir ürün olduğu için uygulama makyajımda da bu rimeli kullanmıştık. Rimelin performansı, satın almamda çok yardımcı oldu. Kesinlikle tavsiye ederim...


Sevgilerle...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder