3 Kasım 2015 Salı

Sarı Örgü Clutch

Bu sarı clutchı Ankara'da geçirdiğim uzuun kurban bayramı tatilinde ördüm. Ankara'daki evimizde var olan ip stoklarıyla karşı karşıya kaldıkça sürekli insanın bi şeyler üretesi geliyor zaten :) 

 Sarı yumakla bir clutch örmeye karar verdim ve model olarak da favori modellerimden birini seçtim. Daha önceden çok eskiyen ama çok üzüle üzüle attığım deri bir çantamın belki değerlendiririm diyerek aldığım fermuarın boyu da deri püskülü de clutchım için çok uygun oldu. 
İçi için de yine evdeki kumaşlardan bir astar seçtim, çantama göre kestim biçtim ve diktim. Fermuarı da ekledikten sonra çantam tamamlanmış oldu. El emeğim olmasının yanı sıra, yeni çantamı tarzıyla hem sonbaharda hem yazın rahatlıkla kullanabileceğim için de ayrıca çok mutluyum :)

Umarım siz de beğenmişsinizdir, 

Sevgilerle ♥

4 yorum: