26 Ekim 2015 Pazartesi

Pınarın Çiçek Evi-Nişan Buketim

Nişan fotoğraflarımın en önemli detayı belki nişan buketimdi! Nişan buketimi hazırlaması için Ankara-Kızılay'da bir pasajda bulunan Pınar'ın Çiçek Evi'ni tercih ettim çok yakın bir arkadaşımın tavsiyesiyle. İyi ki burayı tercih etmişim çünkü tam olarak aklımdakiyle birebir bir buket hazırladılar bana. Pınar'ın Çiçek Evi binbir çeşit çiçekle dolu, istediğiniz çiçekleri seçip bir araya getirebileceğiniz, sahipleri dünya tatlısı bir yer.
Pınar'ın Çiçek Evi'nde saks mavisi elbisem için mor, pembe, bordo ve krem bir buket oluşturduk. Sap kısmının süslemesini ise kendim yapmak istedim. Kısa ve ince sapı uzun ve kalın göstermek için gazete kağıtlarıyla sarıp silikon tabancasıyla sabitledim. Üzerini lila kurdeleyle ve kurdelenin üzerini de kurdeleye uygun bir gipürle sardım. Son olarak da gipür ve saten kurdelelerle fiyonk yapıp buketimi tamamladım. Yine buketimde bulunan çiçeklerle bir de yaka çiçeği hazırladık, ona da ekstradan jüt iple küçük bir fiyonk ekledim. Sonuçsa bizce harika oldu ♥ 
Pınar'ın Çiçek Evi'ni nişan, düğün ve kına gecesi buketleriniz için şiddetle tavsiye ediyorum. Böylelikle hem çok güzel bir buketiniz olabilir hem de çok tatlı ve samimi evli bir çiftle tanışmış olursunuz :) Pınar'ın Çiçek Evi'ni instagramdan da pinarincicekevi kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz. Onlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum ♥

1 yorum:

  1. Nişan çiçeğin çok güzelmiş. Sizede çok yakışmış. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil