9 Haziran 2014 Pazartesi

Yeni Keşif: Ted Baker


Geçenlerde erkek arkadaşıma ayakkabı almak üzere girdiğimiz Kentpark Superstep'te Ted Baker'larla tanışabildim sonunda. Hemencecik bi tane sandalete takılıp kaldım bile ama bi hışımla almak istemedim. Zira jelly olan her şeyi çok sevmeme rağmen aslında gün içinde çok fazla kullanmayacağımı düşünerek Furla Candy Bag'lerden de almadığım gibi acaba Ted Baker jellyleriyle de mi yalnızca bir yaz aşkı yaşıyorum biraz düşünmek istedim :)
Ted Baker bir İngiliz markası. Koleksiyonlarında da hem klasik İngiliz tarzını hem nostaljik çizgileri görmek mümkün. Ted Baker, Türkiye pazarına ilk olarak 6-7 ay önce ilk mağazasını Ankara Panora'da açarak girmiş, kısa bir süre sonra da Türkiye'deki 2.mağazasını İstanbul'da açmışlar. İnternette meşhur "ünlülerin sokak halleri" gibi birkaç köşede Ted Baker ürünlerine rastlayalı çok olmuştu ama ilk kez Superstep'te yakından inceleme fırsatı buldum herhangi bir ürününü. Panora'da bir mağazasının açıldığını biliyordum ama Superstep'te de satıldığını o gün öğrenmiş oldum :) Superstep'te tahmin edersiniz ki sadece Ted Baker'ın babetleri, sandaletleri ve terlikleri mevcut. Görür görmez beni benden aldı tatlılıkları. Babet giymediğim için elim hemen sandaletlere gitti, terliklerden ziyade sandaletleri daha tatlılar bence. Benim beğendiğim ve denediğim sandalet yukarıda gördüğünüz siyah sandalet. Çok rahat ve de çook tatlıydı ama hala alıp almamak konusunda kararsızım :/ Bu arada her modelin farklı renk seçenekleri de mevcut. 

Markanın sandaletleri, terlikleri ve babetlerinin dışında çook şık çanta seçenekleri de var. Zaten kararsızlığımın nedeni biraz da sandalet yerine çantalarından birini mi tercih etsem diye düşünüyor olmam. Yine aşağıda beğendiğim birkaç modeli paylaşıyorum ve en kısa zamanda bir karara varmayı umuyorum :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder