21 Kasım 2017 Salı

KIEHL'S Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl's'ta kullanıp da beğenmediği bir ürün olmayan biri olarak Kiehl's dosyasını da çok uzun zamandır arayışta olduğum ve Kiehl's sayesinde konuyu tamamen kapattığım göz kremi ile açıyorum...
Artık yaş kemale ermişken falan diye başlamak isterdim ama aslında göz çevrenize gereken hassasiyeti göstermeniz için bunu beklemenize gerek yok. Tam tersi tüm cildinizin olduğu gibi göz çevrenizin de yeterli nemi alabilmesi için mümkün olduğu kadar önce konuya el koymanız, ilerde ve hızlıca yaşanabilecek göz altı ve kaz ayağı kırışıklıklarınız için en doğru ve etkili çözüm olacaktır.

Benim kullandığım ilk göz kremi olan Eye Treatment with Avacado'ya gelecek olursak... Aslında uzun araştırmalar sonucu ürünü direk danışman yardımı ile değerlendirmek amacı ile internetten almak yerine Gordion Avm şubesine gittim. Beklentim göz çevremin de yeterli nemi almasını sağlamak olduğundan en en en ama en doğru kararı vererek ürünü aldım. 

Ürünün etkisinin 28 günde anlaşılabileceğini öğrenmiştim, önerisine uyarak sabah akşam uyguladım. Aslında minicik bir krem ama kesinlikle çok yoğun ve uzun süre kullanmanıza imkan verebilecek bir ürün. Belki toplu iğne ucu kadar alıp yüzük parmaklarınızda jel kıvamına gelene dek ürünü ovalıyorsunuz ve yine yüzük parmaklarınızla göz çevrenize tampon yaparak uyguluyorsunuz. 
   
İlk sürdüğünüz andan itibaren parmaklarınızla birlikte cildinizde de o yoğun nemi hissedebiliyorsunuz, o kadar ki elinizin ıslak olup olmadığını sorgular oluyorsunuz.

                             

Şu 28 güne gelecek olursak, ben göz çevremin gerekli nemi almasını falan istiyorum tabi ama bir yandan da bu ihtiyacımı doğuran ve git gide belirginleşen güldükçe oluşan yeni göz altı çizgilerimin de zayıflayıp yok olacağını sanıyorum içten içe. Ürünü sürdüğüm andan itibaren 1-2 saat belirgin ölçüde bunu yakaladım ancak sonra yine eski belirginliğinde çizgilerimi gördükçe kontrollü gülme davranışı içerisine girmeye devam ettim :) Tabi bir yandan da kremin bu konuda çok başarılı olmadığını falan düşünüyorum(çok utanıyorum şu an:) ). Bu böyle sürdü gitti ama kremi kullanmaya da devam ettim aralarda unuttuğum zamanlar hariç. Ta ki geçen hafta Ankara'ya gittiğimizde yine alışveriş için yine Gordion Avm şubesine gidene kadar. O kadar komik ki ve gerçekten dumur edici ki, durumu o esnada çalışan farklı bir danışmana anlattığımda bana söylediği tek bir cümle beni alt üst etti ve tam anlamıyla "tabi yaaa" dedirtti: "Ama Funda hanım, ürünün anti aging özelliği yok ki..." 

Ha-Ha!!! :)

Bu da bu kremle ilgili böyle bir anım işte... Neyse kendimi daha fazla magmaya sokmadan devam edeyim :) Gönül rahatlığı ile ve verdiğiniz her kuruşu hak ettiğinizi göre göre göz çevrenizin nem ihtiyacını bu kremle giderebileceğinizi söylemek isterim. Ben en son satın aldığımda 105 TL idi ama geçen gittiğimde fiyatının arttığını gördüm, 115 TL civarıydı galiba. 
      

Dediğim gibi Kiehl's'tan anlatacağım daha çok ürün var, takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder