3 Aralık 2017 Pazar

Maybelline NY Super Stay Matte Ink-Escapist

Mat rujlara pek ısınamamış biri olarak, bi şans vermek adına sırf kutudaki rengine hayran kaldığım için Maybelline'in Super Stay Matte Ink serisinden Escapist'i denedim.

Mat rujları sevememe nedenim olan o mat görünüm, bu üründen de soğumamı başardı açıkçası. Ürünü uyguladığım maksimum ilk bir saat görünümü, matlığına rağmen yumuşaklığı idare ederdi ancak bir yandan da kutudaki görünümüne o kadar bayılmama rağmen dudağımda da bi sevemedim sanki, bi içime sinmedi. Aslında hem kutudaki görünümünden daha açık renk verildiğini düşünerek bu rengin birkaç ton açığını hayal ettiğim için de sevememiş olabilirim, ya da belki tamamen bana yakışmadığından...
 Yemek yedikçe, konuştukça da dudaklarda birikme ve çizgilenmeler de yaptığını söylemeliyim. Bendeki koyu bir renk olduğu için daha da belirgin oluyordu üstelik bu durum ve sık sık yenilemek zorunda kaldım sürdüğüm zaman. Ürün adı gibi oldukça kalıcı, çıkarmak için çift fazlı temizleyicilerle bile baya uğraşmak zorunda kalıyorsunuz. Çok kullanışlı bulamadım bu yüzden, tam tersi zahmetli bile geldi... 
                       
Aşağıda da serinin diğer renklerini görebilirsiniz. Mat lipstick bana göre bir şey değil ama, seviyorsanız ve denemek istiyorsanız diğer seçenekler de gayet alımlı duruyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder