21 Kasım 2017 Salı

INGLOT Volume&Waterproof Mascara

 Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Girişi yazmakla bitmeyecek sandığım kadar çok biriken kozmetik deneyimlerimle yapmak istedim, başlamak bitirmenin yarısıdır diye kendimi gazlayarak Eylül ayındaki Sırbistan seyahatimizde çok merak ederek aldığım Inglot maskara ile başlıyorum...

Daha önce Inglot'un bir çok allık ve pudrasını denedim ancak hiçbir göz ürününü kullanmadığımı fark ederek (sırf meraktan yani) rimellerine bi bakmak istedim. Seçimim waterproof özelliklisinden yana oldu. Birkaç fırça seçeneğinden de kendime en uygun olanını tercih ettim.
Rimel fiyatına göre bence makul ölçüde başarılı, hacim/dolgunluk konusunda beklediğim başarıyı sunan bir ürün diyebilirim. Yalnız birçok waterproof(!) maskarada karşılaşıldığı gibi sabah kullandığınız durumlarda öğleden sonraya çok kalmadan göz altı kirpik diplerinde gölge bırakma yani bir nevi ufaktan akma yaptığını söylemem gerek. Yine de ara ara kullanmaya devam ediyorum buna rağmen, sebebi ise gerçekten hacimini beğeniyor olmam...

Ben en son birkaç yıl önce Inglotun Türkiye pazarından çekildiğini duymuştum ama Türkiye'ye döndüğümüzde araştırdım, daha önce olmadığı halde şu an online satışlı bir sayfasının olduğunu gördüm. Dudak ürünlerini de denemem için güzel bir fırsat olduğunu düşünüyorum :)

Sırbistan'ın para birimi ile 12000 Sırp Dinarına satın aldığımı hatırlıyorum yanlış değilse, kendi sitesinde de aynı ürün 40 TL imiş. Hemen hemen aynı fiyatlar çevirdiğinizde...
Fiyatına göre denenebilir kullanılabilir bir rimel, günlük makyajlar için fiyat performans açısından tercih edilebilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder