2 Ağustos 2014 Cumartesi

Bir Tutam Fikir: Her Yerde Kara Tahta


Son zamanlarda o kadar çeşitli yerlerde rastlıyorum ki kara tahtalara, artık kapsamlı bir araştırma yapıp bu chalkboardların nerelerde nasıl kullanıldığından bahsetmenin zamanı gelmişti :) 
Kara tahtalar, çok uzun ve zahmetli olmayan bir işlem sonrasında hem evinize, kullandığınız ortama çok hoş bir hava katıyor hem de üzerine yazdıklarınızla işinizi kolaylaştırdığı gibi, duygularınızı, mutluluklarınızı da olduğu gibi samimiyetle aktarmanızı sağlıyor. İşlemin kısa ve kolay olduğunu söylemiştim, dilerseniz evde kendiniz yaptığınız, dilerseniz de internet üzerinden ya da büyük yapı-hobi marketlerinden edinebileceğiniz kara tahta boyasıyla istediğiniz yeri yazıp çizip boyayabileceğiniz bir kara tahtaya dönüştürebiliyorsunuz.

Ben henüz kendim için bir kara tahta projesi geliştirmedim ama düşünmeye devam ediyorum. Tabi düşünürken de kara tahtanın uygulandığı fotoğraflardan da bol bol ilham alıyorum. İşte benim kara tahta uygulamasını en çok beğendiğim projeler, umarım sizler de beğenirsiniz ve size kendi kara tahta projenizi geliştirmeniz için destek olmuş olabilirim :)


















4 yorum:

  1. Beniyisimi bu postu begendi :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım hepsine gerçekten kara tahtalar çok güzel oluyo yazılan her yazı bi anı sonuçta ;)

    YanıtlaSil